KRK

HAr varit hemma i ca 2 timmar nu efter att har varit på KRK.
Hade riktigt trevligt och mötte på tre klubbkamrater och Alex
som jag se så OFTA i skolan. Haha, nej men kommer ju inte
se henne s mycket efter studenten om vi inte fortfarande kommer
att hänga medvrandra då.

Men det blev iallafall en del fotande, jag kom lagom till LC klassen
där jag fotade i stort sätt alla ekipagen, fortsatte sedan i LB.
De sista ekipagen i Kat. D i LB fotade jag inte då jag behövde
åka hem samt att kamera batteriet var nästan helt slut.

Sammanlagt blev det lite över 1200 bilder under dagen.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Har du några bilder på mig?, hoppade LC start 10, fux med röd luva+schabrak, röda stigbygla. isf får du jätte-gärna skicka dom till [email protected]

2010-05-30 @ 19:13:29
URL: http://sofieochtwix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0