Nostalgi

Fick allt lite nostalgi när jag hittade en massa bilder på mina djur
som jag hade förr och även på de som jag har nu. Samt bilder på
hästar som står på valsäng eller som finns på trapalanda.
Riktigt trevligt att finna dem :)

Men iallafall, just nu gör jag absolut ingenting har funderingar på
om jag ska öppna fjärde säsongen av Dr. Quinn för att börja
titta på den eller om man ska köra lite spel på datorn.
Visserligen kan jag gå ut och gå med men vågar inte chans ifall
det börjar regna igen så det får vara.


Här är Zingo när vi hade fått hem honom. Om jag minns rätt så hade
han här varit hemma hos oss i andra veckan.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vilken extremt söt kise du har :)

2010-05-16 @ 21:04:27
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0