Pokalhoppet

Har varit hela dagen på Valsängs Ryttarförening och hjälpt till på
dagens tävling som var Pokalhoppet. Det var riktigt kul faktiskt.
Fast har änna blit solbränd på vänster axel men har smörjt in med
min mors hjälp. Det ska allt jämnas ut i morgon då jag ska sola
höger sida :).

Men iallafall, jag började inne i domartonet som sekreterare och
hade riktigt trevligt man domaren och övriga kvinnor där inne.
satt där under hela LD och sedan fram till Kategorin D i LC:n.

Det var en del avfallningar som blev under dagen men ingen
skadade sig allvarligt som tur var. Annars var det många som
hade oturen av att de vägrade ut sig.
Det som lockade nog mest till tvälingen var nog att man kunde
vara med på en utställning som svenska ridponny förbundet
ställde uupp med. Så det var ju kul, var tyvär inte där nere
och kollade hur det gick till då jag hade fullt upp med att hjälpa
till på hoppningen.

Men när jag var över som funktionär så ställde jag mig med
kameran i högsta hugg och fotade av runt 1100 bilder.
Så har allt lite att pyssla med. Men kan ej föra ver dem någonstans
då jag inte tog med mig min dator upp till mamma.
Det ska lösa sig på något sätt iallafall.

Kommer några av de bilder som jag tog i nästa inlägg + att jag
ska ut dit i morgon igen och fota och vara funkis.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fotade du kategori D i LC:n ? :D svara gärna på min blogg :D

2010-05-23 @ 15:04:31
URL: http://sofieochtwix.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej!, fotade du kategori D i LD+5 och LC? :D undrar om du har några bilder på mig och min ponny?, / sofie :)

2010-05-24 @ 21:12:06
URL: http://sofieochtwix.blogg.se/
Postat av: Elvira Henningsson

Hej hej :) Jag var där och hoppade LC LB avdelning B på söndagen :) fotade du då? isåfall kan du inte skicka om du har bilder på mig :)

KOntakta mig på bdb, eller msn.

Elviraheningson@bdb

[email protected]

2010-05-24 @ 21:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0