Seg kväll

Skulle ha kul med Marie och ett gäng med att bada tunna.
Det började bra men slutade förjävligt. Asså jag pallade
inte mer och körde där ifrån.

När vi kom hem till Maries pojkvän så hade vi mycket
trevligt och minglade lite. Vi hämtade även ved för att
kunna starta upp tunnan.
Maten som de hade gjort var så underbar, grillspett
med en massa goa saker på och ungstekt potatis och
sallad med feta ost till, Gott var det.

Marie bror skulle komma men han hade drukit så han kunde
inte köra alls. Jag tänkte att jag ändå behövde tanka upp bilen
så jag åkte in och hämtade, Helena följde med mig och vi
hade fått med oss en hundring för att handla efterrätten
som var sent på kommen.
Efter att vi hade tankat min bil hade vi fotfarande mycket tid
kvar för att handla så vi gick in en snabbis på Coop och
köpte glass och maränger. For sedan hem till Marie's bror
för att hämta honom. Det visade sig att han skulle ha med
en kompis, denna kompisen var absolut inte nykter.
Han hade druckit såppas mycket att han däckade. Det var
även han som förtörde kvällen sen helt och hållet.

Jag var trött sedan innan man hade kännt på mig att kvällen
inte skulle bli lyckad när jag åkte hemifrån första gången.
Och så rätt jag hade, usch. det slutade i tårar och en massa
saker som kom fram mäst för att jag var svintrött och allt
annats som har besärat mig sedan tidigare.

Vid halv elva drog jag och Helena hem till mig då jag inte pallade
mera, vi hade mysigt framför tv innan vi la oss.

Kommentarer
Postat av: michaela

du vet att jag finns <3

2010-05-17 @ 14:40:46
URL: http://miski.blogg.se/
Postat av: Marie

Ledsen för det som hände. Tycker inte om sånt här överhuvud taget! Kvällen blev inte alls som den var planerad.. Men oftast blir inte saker och ting som man vill och detta tycker jag skall bli ändring på! Vi får helt enkelt ha en tjejkväll, bara tjejer!

2010-05-18 @ 12:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0