Ullared

Åkte ner till Ullared i morse med Johanna. Vaknade vid sju och tog det
lungt tills vi åkte hemifrån vid åtta. När vi kom ner så var parkeringen
fullsmäkat men vi såg att det fanns massor av lediga platser i
parkeringshuset. Det blev att parkera där innan man skulle plocka till
sig en kungvagna och vandra in.
Denna gången var det bara att gå rakt in, tidigare 2 gånger har jag fått
stå i kö innan jag har kunnat komma in och det var i october och november
som det skedde. Så klart var det ju julhandlingen som bröjade då.

Men nu var det lagom med folk och inga köer. De hade ändrat om en
hel del och flyttat upp all teknik med mera och satt upp det ifrån
källaren. Istället hade häst och djur grejerna fått åka ner till källaren.
Men det var mera gott om plats där med.

Men jag fick tag på det jag sökte fast saknar fortfarande en jeansjacka
som jag måste få tag i. Måste och måste, vill snarare ha det till min
studentklänning ifall det kommer att vara kyligt den 4 Juni.
Vi var där inne mellan kvart över nio och halv tolv. Slog oss ner och åt
innan vi vandrade in i en bokaffär där de verkligen hade rea priser.
Massor av böker mellan 60-10 kr. BILLIGT! Men tyvär fanns det ingen
bok som lockade mig, men hittade 4 andra som var dyrare visserligen.

HAr nu varit hemme i ca 4 timmar, har lekt med Izzy en del och även
läst i boken, Flickan som lekte med elden av Stieg Larsson.

Nu blir det att stick ute och jogga en kort runda idag.

Kommentarer
Postat av: michaela

Du får ju ta kort och visa vad du har köpt :)

2010-05-14 @ 23:24:59
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0