♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

Kärlek är ett starkt ord enligt mig. Kärlek finns i så många olika
former men den kärlek man tänker på allra mest är ju den som vi
har i förhållanden.

Men kärlek kan även vara inom familjen att man håller ihop och har
kul med varande, man har ju även en slags kärlek till djur med.

hmmm.. blev nog lite väl mycket, men kärlek är något stort som man
delar med sig av med en annan, men delar på den tillsammans.

Min egna kärlek just nu är den jag har till min familj, släkt, vänner och
djur för det är dem som får mig att må bra samtisigt som jag hjälper
dem att må bra genom att förmedla vänskaps kärlek och annat
liknande. Djuren är det min omsorg som jag visar för dem.

Kärlek är ett brett område men det finns igentligen med oss i allt vi
gör våra hobbysar, förhållande, vänner m.m.

Har jag rätt eller skulle nu ta på ett annat sätt?

Kommentarer
Postat av: matilda

TÄVLING PÅ BLOGGEN!

Allt du behöver göra är att kommentera med ditt bloggadress (:

LYCKA TILL!

http://tildasfurre.blogg.se/2010/november/tavling-1.html#comment

2010-11-23 @ 19:35:03
URL: http://tildasfurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0