Stallfeiden nästa?

Mercys ägare är stormförtjust över att ha mig som medryttare
till Mercy men så fort hon hörde att Bx (Stallägaren) ville att jag
skulle ha en egen hästb i stallet hos henne så sa hon direkt.
Nej, villa ha kvar Klara som medryttare.

Visst blir man lycklig när man hör att ägaren trivs med en men roligt
blir det när den ena sägaer något jag anser är positivt att man skulle
haft en egen häst i stallet samtidigt som den andra verkligen gillar
att ha mig som medryttare..

hmm.... kanske blir detta det nya programmet Stallfeiden? haha
nej, det tror jag inte men roligt är det allt att de båda är lika förtjust i
att ha mig i stallet. :)


Det var BX som skrev "Årest medryttare" på tavlan efter att jag skrev
det meddelandet. ochd et är allt en månad sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0