Uteritt med BX

Det blev en uteritt idag med och smart som jag inte var  så skulle
jag ha besökt toan innan vi gav oss iväg. haha, toan fick tas i
skogen mitt under ridpasset. Men, men, nöden har ingen lag som
man säger?!

Till ritten nu då. Red som sagt ut med BX. Lungt och avkopplat pass
med inget stress. Travade vissa delar, Med Marre for iväg i snabb i trav
kom Mercy och jag efter i galopp. hehe, för att han skulle kunna hålla
samma hastighet som Marre som är som en kanonkula jämfört med
Mercy. Men roligt hade vi allt, ritten började åt höger sedan och vänster
och så höll vi på tills vi hade ridit runt en sjö. haha alltid lika spännande
för varje gång med att tilla med Bx, man vet aldrig vilken väg man hade
tänkt att ta ifrån början.

Mercy var verkligen trött mot slutet då han gärna släppa fötterna mera
mot marken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0