Tömkörning

Idag kännde jag inte för att rida och efter att har varit iväg
och fått Reikihealing såkände jag att göra något ifrån marken.

Det blev att tömköra honom i paddocken, valde att göra det enbart
i skritt så jag är ovan att tömköra, ska höra med de i stallen om
de kan hjälpa mig med detta då det var över 7 år sedan jag
körde mina kusiners gotlandsruss.

Vi gick omkring där i 20 minuter, jag la in lite halter här och var
för att se att han lyssnade på mig och inte bara lunkade på.
När jag var klar så kom Pia till stallet och hörde om jag hade ridit,
men valde att gå med henne upp till galoppbanan för att visa
hur hon kommer dit. så Mercy fick en lite promenad med,
valde sedan att gå den lilla avstickande skogrundan tillbaka
till stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0