uppdate

I morgon blir det sämre uppdatering. Ska vara på ett möte i gbg kl 12
i morgon. När man kommer tillbaka till Kungsbacka ska man direkt åka
till stallet och fixa iordning hos Mercy, funderar på att skritta ut och det
blir nog bra för både honom och mig. Men hur långt får vi helt enkelt
se när jag har kommit dit.

Har nyligen städat mitt rum lite lätt, snyggare blev det fast längtar på
att förgylla min dröm som har har tänkt att göra med mitt rum. Men det
lär dröja mera innan det görs.

Vi ni ha någon speciellt uppdatering under kväll så skriv det detta i en
kommentar :)


Kommentarer
Postat av: Hej

Massa fler bilder från fhrf i kväll ?:)

2010-10-10 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0