Vilken dag

Vaknade vid 8, låg sedan och läste i en halvtimme innan jag
var inne en snabbis på datorn och gjorde mig i ordning för
att hämta Marie vid halv 10.

Vi slank ut i skogen och mediterade och snackade som vanligt
en hel del ostört.

Vid 12 snåret drog man hem ifrån med Marie och pappa för att
plocka upp Christina och hennes mamma i Tynnered innan
vi körde vidare till SVT.
Där spänderade vi en bra stund i deras tv-studio och var publik
till genrepetionen av På Spåret. Riktigt roligt var det, intressant
å se hur det går till vid en inspelning.

Väl hemma igen så var det snabbt att byta om och dra ner till
stallet för att fixa iordning Mercys box och foder, efter som det
regnade en hel del så valde jag att avstå ifrån att rida. Hade planerat
att rida ut med Pia men det blev för sent ansåg hon och det lika
bra det i och med regnet.

Men tillslut, nu har jag ätit go mat och sitter här med mitt vinglas.
Ska ha det lite mysigt och spana omkring på internet.


Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på bloggen? Kram! =)

2010-10-19 @ 01:06:24
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0