Lunchat

Åkte in till Kba och lämnade ett brev på Tölö Smedjan där jag hoppar
in som vikarie ibland. åkte sedan vidare till Börjes och köpte en
pannlampa, helosan och ett nytt Bogskydd till Mercys då hans nuvarande
släpper i karborren och då kan han lätt plcoka av den.

Så fixade ett nytt som är nästan lika dant fast med bredare kardborr och
som kanske kommer att sitta mera stabilare med. Efter det plockade
jag upp Bina efter hon hade praktiserat klart och även Bina's Marie
innan vi åkte och åt på Garlic som är en salladsbar. Riktigt roligt och
snacka det gjorde vi i mängder.

Gick sedan till en butik och handlade saker till Blå och Maries julklappar
som jag ska börja göra nu. Lika pra att börja i tid. När jag stod i kön i
kassan så ringde ifrån smedjan och vill at hjälp mellan 16 - 21 så det var
att snabbt betala åka inom stallet och lämna det jag hade köpt innan
kunde dra hem. Så nu ska jag göra mig iordning och åla till jobbet om
en halvtimme. Så ni får ha det gött så uppdaterar jag morgondagens ridpass
med Mercy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0