Hos mamma

Ligger nu i soffan hemma hos mamma. Har hunnit med en del saker
idag får jag ändå säga, blev att man var i sallet och gjorde i ordning
Mercys box samt fyllde på vatten i hagarna innan man åke till
stationen i Kungsbacka och möte upp pappa.

Vi for sen till Ikea i Kållered och handlade hem nya stolar till köket,
som var på tiden att vi gjorde. Spanade även in deras tyglager men
det vart inget att komma med över huvud taget, då är faktisk
Kinna skrotten betydligt bättre.

Åter tillbaka i stallet blev adet en rid tur på Marre ihop med Bx och
Texas, Pia och Liostra. Ridturen var verkligen behövlig, efter att
inte har ridit Mercy nu på en vecka så har jag gått ner mig lite så
behövde komma upp på häst ryggen igen. Efter vart det bus med
Mercy oxh Lane i paddocken samtidigt som Bx och jag plockade
bprtt hinderstöd och bommar och genast känndes hela paddocken
betydligt större.

Hem, duscha, packa, äta och sen åka. På vägen upp stanna vi till
och lämnade in min skrivare så får nu hoppas att garantin gäller
för problemet och det tror jag att de ska göra med.

Kommentarer
Postat av: EmmaK

tack vad snäll du är ;-)

sickar grejerna på msn med en gång...

2011-04-18 @ 20:58:14
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/
Postat av: EmmaK

frågestund på bloggen !!

2011-04-19 @ 08:54:42
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/
Postat av: EmmaK

sv: hur går det med desingnen ?? ;-)

2011-04-19 @ 18:59:23
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0