Långritt

Begav oss ut på en långritt ihop med Anna och Bx. Red upp mot
Gällinge tills grustaget och sedan tillbaka. Mycket skritt och härligt
tjöt under tiden, blev några korta bitar trav annars vart det mest
enbart skritt. Var härligt att komma ut en bra bit allt.

I morgon blir det horsemanship och något mera som jag ännu inte
har bestämmt mig.

Efter ridningen släppte jag in Mercy hos Texas, Lady och Nifty så
att han kunde lära känna Lady mera, han gick mest och strossade
runt i hagen istället innan han ställde sig och betade en stund.
Blev till slut att man satte sig i hagen med kameran och njöt.

Nifty kom fram och stod hos mig en lång stund och spanade in
kameran och annat. Blev en del bilder som jag strax kommer att
visa er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0