Borgholm

Under måndagen åkte syrran och jag till Borgholm, där kollade vi
i genom centrum som vi ansåg inte var stort över huvudtaget mest
bara boende. Iallafall, vi slog oss ner en stund vid hamnen och kopplade
av innan vi köpte glass.



Där efter blev det en kam om vem av oss som är bäst på minigolf på en
bana som liknar riktig golf medn bankrar, kullar och utan räcken som
man är så van vid. Men kampen blev den syrran van och vilket kunde
inte vara bättre än att hon fick öva på lite puttar inför hennes prov i golf.



Kommentarer
Postat av: sofia

Sv: Ja precis, man har perioder det håller jag med om! Men nu är jag så inne i hoppning, och vill rida ut mycket - men måste rida mycket dressyr med. - åder ifrån tränaren x)

Å va kul :D va är det för någon häst?



Kram



och du, funderar på att byta stil på bloggen. Färgerna iaf - men är osäker.

2011-08-10 @ 11:49:14
URL: http://teamrs.blogg.se/
Postat av: sofia

Okej, då ska jag läsa om henne :)



Okej, jag funderar på om jag vill eller inte, vill jag skickar jag bilder och färg + text om det är nåt jag vill ändra.

Kan hända jag vill ändra headern också :P

2011-08-10 @ 12:07:26
URL: http://teamrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0