dags att börja dagen?

Vaknade för en halvtimme sedan och sitter nu här, får nog ta mig till
köket för att göra lite frukost och börja dagen helt enkelt. Blir nog
först av allt ett besök hos polisen för att för nya mitt pass som gick ut
förra året så det är då på tiden att göra det.

Sedan blir det att dra till lantmännen skulle jag nog tippa på för att
köpa mineraler till Lady, funderar på om man ska köpa en säck Hippo Bas
med men tror nog att jag väntar med det och får se hur mycket det är
kvar av det som hänger med från ägaren.

Annars ska man se om man finner lite foder tunnor med, ska även in till
Kungsmässan och inhandla lite nya pärmar, varav en ska Lady ha och
resten ska vara här hemma. Ska även blir ett gympass med och bli av
med den värsta överskottsenergin jag själv har.

Är hemma runt 15 tiden igen så kanske blir någon uppdatering då annars
kommer det ett tidsinställt inlägg mot 16.30 tiden idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0