Hiss & Diss



- Den första uteritten med Lady gick bättre än vad jag trodde.
- Hade ett mycket roligt 1:a ridpass med Lady i måndags.
- Att man inte har tråkigt i ridningen ihop med Lady som kommer
  med nya idéer eller ser spöken.
- Näst intill ett rodeopass i torsdags, vilket jag skrattar åt i stället,
  för kul var det allt.
- Lady har börjat inse lite att jag inte ger mig, men testar gör hon
  ännu men som sagt jag ger aldrig upp.
- Fick se att Lady är en riktigt go dam bakom allt trilskande.



- Att man inte kan se Rix FM Festivalen i GBG idag, pga att man jobbar
  extra denna kvällen.
- Allt detta regnande som är, ibland vill man verkligen ha solen framme i
  en hel vecka så att man kan göra det som är roligt.
- För att denna vekan har gått så fort, tyckte det var måndag i förrgår.
- Lördagens stegringar av damen och ingen uteritt.
- Åkte av Lady idag, sträckte lillfingret och höger skinka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0