små pyssel

Nu ska man lägga på en lättare smink lager inför kvällen
så är man taggat till hundra för dans och rolig gemenskap
självklart kommer jag strunta i om jag har ont av såret på
foten men det är blåmärket som gör den värsta ondheten.
Bara att stå ut och ha kul helt enkelt.

För övrigt har jag pysslat ihop ett kollage som jag senare
ska skriva ut i olika exemplar och sätta upp lite här och var
i matbutiker, och andra ställen för att göra reklam för min
hemsida helt enkelt.



Kanske inte ser vad texten för meddlar men skriver upp den här under.

"Jag har möjlighet att åka ut och fota dig och ditt djur.
Man kan även boka mig som tävlingsfotograf.
Är du intresserad av detta men vill se fler bilder som jag
har fotat kan detta ses på min hemsida www.klarasfoto.se"

"Kontakt:
Klara Hjorth
[email protected]
Mob: 0737 889084"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0