"No name"

Fredag:
Var ute och promenerade med grabben, ville testa mig lite och se vad
jag gjorde när han gick sakta, fort eller något hellt annat. Gullt må jag
då säga för han gör det ändå försiktigt.

Lördag:
Gick med honom i paddocken, gjorde halter, vände och backade honom.
Var trött så blev ej så länge.

Söndag:
Satt idag upp på honom. Snäll och vill gärna söka sig ner i formen.
Gäller bara för mig att bli som en gummi band i armarna med att ge
honom handen man att fortfarande ha en sträkt tygel med kontakt
med munnen. Blev gärna lite seg i steget så jag fick tänka mycket på
att rida honom frammåt. Mycket trevlig häst alltså. passar mig fint i storleken
med och han var rolig att rida med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0