Stallet.se

Vem är det som inte har haft ett Stallet.se konto?
Jag var med där under några år i min uppväxt, tränade mest upp hästarna och
sålde dem. Ett tag så håll jag på mycket med rollspel av dess alla beslag,
kärlek, hästar, fantasy m.m. ibland saknar man tiderna men ändå känner
jag att den bestyren är över sedan länge.

Att bara skriva berättelser i alla dess olika slag med andra det var roligt för
det hela började med något me som mot slutet blev något helt annat. Haha
vilka roliga slags idéer man hade då.

Jaja, pysslade mycket med olika dessigner till stallen som jag hade då vilka
jag ska visa er nu.





Det var då man bara satt och lekta ihop en massa på photoshop, gjorde även
mycket olika stallplaner som man kunde ha och klippte ute den bit för bit.
Tänk så mycket tid man la på det ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0