väntar med spänning

Snart, med bara en dag kvar innan första beskedet kommer inför högskolan.
Vågar man hoppas redan nu eller ska man invänta med det hela med is i magen
och tänka att nu får jag jobba ett halv år till?
Det återstår att se helt enkelt.

Snön låg lite lätt kvar med lite fläckar här och där på gräsmattan annars har den
för det mesta smält bort under dagen, men ack så rått det är ute även om det
har varit 4 grader idag men sen har ju vinden gjort det lite med.

Det är sådan lång väntan på att bara få reda på den dagen jag lyckas komma in,
har nu sökt i 1,5 år men tänker inte ge upp om jag så ska vänta i 5 år eller mer.
Som andra personer säger, jag kommer in när jag ska komma in, kommer jag inte
in nu så är jag inte redo för det utan det är andra saker som ska fixas först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0