Dag 13 – Mitt drömbröllop.

Detta inlägg får bli idag då jag har mer tid för att skriva ner mitt
dröm bröllop då jag enbart kunde göra det på 15 minuter igår
och det skulle då inte vara ett bra inlägg.

Mitt Drömbröllop
Det ska vara ett kyrkligt bröllop med de närmsta släktingarna och
vänner på både min och hans sida. Det ska inte vara den vanliga
hederliga marschen när man går fram till altaret utan det skulle
vara något som både faller mig och han i smaken.

Han ska vara stiligt kläd med frack och en röd ros eller vit näsduk.
Jag själv ska har ev vit kläning som har lite dekoration med rött
inslag men inte för mycket.

När man sedan går ut ur kyrkan ska alla gästerna så ut med gången
och leda oss ner till herrgårdskärran som drivs av två friserhästar
som sedan tar oss fram till fest lokalen där vi kommer äta och
spändera kvällen med gästerna.

Det ska vara en tre rätters meny och levande musik till som kan
spela lite blandat.

Ja det var nog allt det viktigaste som jag har i mina drömmar iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0