helgen.

Har varit så enormt trött för att komma in och blogga. Gårdagen
gick som ett litet töcken där inget hände, åkte ner till stallet och
kollade på film med Bx iallafall, annars vad jag bara en slafshas
men det var ju tillåtet när det regnade ute.

Idag har allt varit mera aktion, red ut med pia (skriver mer om det
 i nästa inlägg). Fixade iordning hos Marcy innan jag åkte till Kba
och tankade, handlade passade då även på att handal hem sallad
som jag åt för två timmar sedan och fastnade framför tv till Amarican Pie
som gick då.

Som sagt vi ni läsa något intressant så hojta till om vad. Ni kan ställa
frågor eller skriv en mening så ska jag se vad jag kan fixa efter den.

Som sagt ibland behöver man allt läsarnas hjälp med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0