hovis tidig.....

Lyckat!!!!

Missade hovslagaren och vad jag hörde skulle han komma vid 14 tiden.
Jag var nere i stallet 13.15 och tog in Mercy, under tiden som jag
väntade på honom så putsade jag två av hans träns.
När klockan var 15, hade det fortfarande inte kommit någon hovslagare.

Typiskt för stunden så glömde man ju även mobilen hemma när man
åkte ner och väl hemma fick man ringa upp Mercys ägare som sa att
hovisen redan hade varit där ingen ingen häst inne.

Vad jag har hört om en hovisen så har han alltid kommit senare än
vad han har sagt och idag var han tidig. Bahhh....


Kommentarer
Postat av: N

sv: okej, va fin :) hur ofta rider du honom? :)

2011-01-28 @ 17:27:03
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0