Mercy

Började med horsemanship i en kvart. hon börjar visa de tecknena
som jag är ute efter väldigt fort vilket glädjer mig att det blir bättre
och bättre, nu gäller det bara att jag kan utveckla mer saker som vi
kan göra tillsammans och även visa hsn ägare hur jag gör dem
så att vi gör samma stuk.

Tog sedan in honom på stallgången och ryktade igenom ordentlig.
han stod och njöt samtidigt som han kollade en del på Liostra som
blev klippt. Tog enbart på honom tränset och red barbacka.
Körde enbart skritt då det är jobbigt nog för honom att pulsa i snön
så det blev mycket serpentiner, volter, skänkelvikningar, halvtigenom
snett i genom m.m.
Arbetade mycket i formen då han behöver bära upp sig mera och
bygga mera muskler i hals och rygg samt bakdel. Han lyssnade fint
och i slutet behöve jag kappt håll i honom och han gick kvar i formen.
Riktigt härligt känsla var det allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0