Temla

Medan jag har varit iväg och jobbat igårkväll så hade pappa köpt hem
en varsin semla, jag hade varit inne i kylskåpet två gånger när jag hade
kommit hem igår kväll men hade då absolut inte sätt semlan utan
la märke till den nu i morse. Rätt som det var så sa jag.

"Pappa har köpt temla till mig" haha, var kan inte vara barnsligare?

Nå väl den ska avnjutas till en kopp te snart, för övrigt blir det en avkopplande
dag sig jag verkligen behöver då min förkylning har satt ny spurt efter att ha
legat och grott i kroppen har den nu utvecklat sig till näst intill tät näsa
samt lite känningar i bihållerna men inget som är direkt jobbit för tillfället.

Så ju kurera mig lite och enbart koppla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0