Gjorda headers till andra


Denna är en snabbare header som jag har gjort till Julia, hennes bilder
hade inte det bästa pixlarna för att jag skulle kunna göra det jag hade
velat. Men hon blev nöjd och det var det viktigaste.
Ni finner henne på denna bloggen!


Till Julia Dyberg har jag nu gjort några stycken och det verkar även
som om det kommer att förbli så med, en härlig tjej från den ö som
jag själv har bott på. Har träffat henne någr gånger IRL och senast
var det på Nordhalland när hon var där med Dessie. Roligt att se dem
live och prata med henne samr kommer lägga upp bilder från den tävlinge
under morgon dagen med. Bloggen!

Här kommer resten av de headers som jag har gjort till henne.



Headern som hon har idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0