Hej då Mercy

Då var det dags att börja om på en helt ny kula igen, det är så
att Mercy kommer flytta från Toms Ranch av olika anledning som jag
inte tar upp men fick beskedet igår kväll när jag arbetade att
han kommer att flytta under nästa vecka. Vilket satte mig själv i många
tankar som jag grubblat över under gårdags kvällen.

Jag vill vara kvar på stallet och känner då helt enkelt att jag går över
och hjälper Bx med hennes Marre fram tills dess att jag troligen har
funnit en foderhäst som jag kan ha för ett eventuellt senare köp.

Som ni då annar kommer det inte stå så mycket Mercy där efter att
han flyttar och desstomera om Marre och Nifty istället. Så är livet
och man får ta vara på de goda stunderna man har haft till sammans
med Mercy.

Hej då Grabben min!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0