helt slut

Oj vad min muskler verker nu. De har fått slita hårt nu under 1 ½ dygn.
Skrubba framsidan av huset igår, stå på stegen och balansera där.
under kvällen blev det ett 4,5 km långt joggingpass.

Idag har man åter stått på stegen och målat framsidan istället, varit iväg
och badat med Bx ihop med Marre och Texas, hem och måla det sista
som var kvar och nu är jag helt slut i hela kroppen. Tungt arbete på olika
sätt må jag då säga.

Blev ingen fotning som jag hade tänkt men det är på grund av att molnen
kom och förstörde en helt del, men några vackra bilder blev det på hästarna
i hagen. 

Här kommer en bild på mig och Texas ifrån badet vid Skärsjön.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fiin!:D<3



Har velat ha en sån jäättelänge:D<3

2011-07-07 @ 23:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0