Liseberg

Vilken underbar gårdag det var, trevliga stunde hos healaren där man
ha rfått mycket bekräftat. Fått energier för att kunna fortsätta allt som
kommer att ske i vardagen fran över, och en andra saker där med.

Sedan blev en timmes lugn avkoppling av njutning av min andra alldeles
egen köpta pocker bok på engelska, som vanlig är det Danielle Steel som
står som författare och boken heter "Big Girl". Spännande bok som jag
allt ha fastnat i.
Hoppade sedan på Röd express som går mot Tahult där Johanna väntade
på, trevligt möte och hoppade sedan av vid Korsvägen och vandrade
ner och spenderade kvällen på Liseberg.

Tro det eller ej så vart jag förvånad när hon sa att hon aldrig har åkt Balder
och hur länge har inte den berg och dalbanan stått där? 4-6 år kanske.
Med mycket övertalning och släpandes så fick jag till slut upp henne och
hon fick komma över sin rädsla med att åka den med. Finns till och med
bildbevis som jag ska se att kan kan få se med.
Lyllot vann till och med 2 stjärnvinster, i Marabou hjulet samt att slå tärningar
på Centern fick hon 2 vinst, medans jag själv var mellan 4-1 nr ifrån
vinsterna hela tiden. Bah, spel är inte min lycvka och ännu finns den inte
i kärleken heller.

Hemma vart man iallafall 00.15 i natt, men det gör mig inget för så trevligt
jag har haft det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0