målnings dags

Lyckades över vinna min rädsla innan och upp på taket kom jag och scrubbade
det jag kunde komma åt utan att riskirea att fara ner för taket, nöjd är man
över det. Nu fick datorn komma fram med en goare musik så man har något
att sjunga med i när man pysslar med det mera pilligare arbetet som kommer
ihop med målarpenseln.

Som ni anars blir det målning idag tack vare det fina vädret. Garageluckan ska
få sin första målning av den gula färgen samt väggen som är vis garageporten
åker med på det hela.

Senare idag blir det att fortsätta med designen åt en blogg jag fixar. Ska bara
komma på hur man förflyttar inläggsdelen åt höger och blogg arkiv delen åt
vänster. Någon som vet får gärna berätta hur man göra detta.

Ha det så länge.


Väggen bakom min bil är det som åker på en målnings kur idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0