Saker som köptes på Chappen


Denna hatten köptes för 100 kr, något stor märkte jag sen när jag kom hem
men en bra början för att veta mera över hur de ska sitta.


En skyllt som jag ska ha på min citat sida när jag målar om och fixar
iordning mitt blivande sovrum. Denna kostade 250kr


Keps med broddyr för 120 kr som jag kommer att bära då jag är iväg
och fotar på olika tillställningar. Enklelt för de som vill kolla bilderna att
se adressen till hemsidan men som inte vågar gå fram och fråga
efter den.


Halsbandet med smycket av en flygande örn. Örnen är mitt kraftdjur inom
det andligen och betyder; Visdom och frihet.
Halsbandet kostade 150 kr

När man väl var hemma igen så sa grannen att han hade en hatt som han
inte kan ha och det bara hänger och dammar. Jag kollade på den och provade
den och den satt ju verkligen kanon. Man fick den och det är även en
tävlingshatt så det är bra kvalité.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0