städ dag

Har knåpat ihop en header åt en tjej under morgonen som ni kan
beskåda hos henne. En passande header till en passande tjej.

Annars håller man och påbörjar en annan tjejs omvandning av
hennes blogg, ska bli spännande över vad hon kommer att
tycka om resultat. Gör mig bara mera fokuserad att ändra om
på min blogg som man för tillfället har lyckats skriva över 1010
inlägg på. Den växar och så gör statistiken men sakta.

För övrigt står det städ på dagens stora schema, snygga upp i
huset, städa mitt underbart vanligt stökiga rum. Men fick iallafall
in alla lösa papper i pärmar fast behöver göra om dem med och
skaffa mer pärmar.


Kommentarer
Postat av: Julia

Än så länge e jag suupernööjd:D

Kommer bli kul o se när allting e klart:D

2011-07-07 @ 21:33:38
URL: http://juliaaxenfalk.blogg.se/
Postat av: Hanna

2011-07-08 @ 10:57:47
URL: http://hhannzo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj hehe



Men tack så mycket jag är också jätte jätte nöjd!! Gillar allting! :D Tacck!!

2011-07-08 @ 10:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0