Två dagar i ett kör :)

Gymkortet blev på fyllt igår och kunde inte heller låta bli att ta ett
gympass där heller. Blev allt förvånad att jag har kvar samma vikter
som jag hade när jag slutade med gymmet. Har haft ett halvårs uppehåll
pga förkylning och blindtarmen. Gott det iallafall.

Jobbade även extra i går kväll med och de ringde och meddelade det vid
14 tiden vilket gjorde att man skyndade sig hem, duschade och åt innan
man kom ner till kontoret och inne var jag trots allt i tid. Skyndade mig men
på ett sett jag kan hantera det hela.

I morse var man ute på en ridtur med Liostra, häsrligt var det allt. Blev en
del trav med henne och snacka om att jag lätt hittar en bra takt på henne
galoppen var mycket rund och jag pressades uppåt så det var inte lättaste
att finna en bra balans i fälttsisten. Men det gick trots allt bra. Bokade även
in en tidigt morgontur med Anna i morgonbitti med.

Efter att ha ätit lite fisk, färskpotatis och grönsaker samt kollat på Allsången
på Webben ska man strax dra på sig arbetskläderna igen. Duschad och fräsch
är man med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0