snabb uppdat.

Nu får ursäkta min dåliga uppdatering under helgen, Det blvit att jag har
gjort andra saker istället. men tar en kort uppdatering nu.

4/6
Red ut en längre tur med Mercy, runt en sjö och tillbaka. En glad häst att
rida ut med, vi möte andra ekipage samt tre hundar som var ute och gick
med sina mattor. En skön och avkopplande tur för oss båda.

5/6
Blev det dressyrpass i paddocken som stundvis gick bra då han lyssnade
och fromade till sig fint. Den andra delarna var huvudet högt, ryggen låg,
studsig och stretade emot. Det var ju trotts allt varmt men blev nöjd
över de stunderna där han lyssnade bättre. Han ville galoppera mer än jag
lät honom och min fokus låg på traven idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0