två dagar i kort sammanfattning

I går hade jag knappt någotn tid över till datorn. Man for ut på en springtur
sedan duscha och byta om innan man åkte ner till stallet för att senare
åkare till Mercy's ägare och se hennes lilla son som kom i förra veckan.
Där var man en längre stund.

När man väl var tillbaka i stallet blev det ett dressyrpass i paddocken med
Mercy där jag åter hittade vad det är som fattades, hans bärighet i traven
och galoppen har försvunnit helt och hållet. Det tog mig en längre tid att
bygga upp och nu får det börjas om. Lite less blir man, men så är det.
Har meddelat detta vidare till hon som rider honom med så hoppas nu att
hon hjälper mig att stärka upp honom igen under den tiden hon hjälper mig.

Åter hemma igen var det att duscha innan man åkte in till Marie och trännade
Jenny och Jennie, spelade lite spel och blev en längre stund pratade med Marie
innan man åter for hem fast till sängen.

Denna dagen har inte varit så givande ännu, arbetat 7-16.30 och nu inväntas
matten innan man lägger signer för en kortare tupplur och blir lite mera
pigg, kanske sticka bort till kvarndammen och ta sig ett dopp med. Måste ju
inviga den nya bikinin som köptes in i Ullared.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0