Mys i hagen

Åkte ner till stallet innan för att gosa lite med hästarna
det blev även att göra i ordning i stallet för Liostra då Pia
är sjuk och behöver vila.

Väl i hagen så tog jag med mig GP ut som jag köte innan
passade på och läsa den undertiden jag stod och myste med
Mercy, Lane, Liostra och Buffy. Passade även på att kolla
hur Mercy reagerade när jag skrök och prasslade med tidningen
på och runt honom, han litade på mig och stod snällt kvar
och bara undrade varför jag gjorde så. Känndes skönt att han
då litar på mig. Lane blev allt skraj och gick där ifrån men
kom en tillbaka och nosade på den igen men så fort den
prasslade då var inte kul.

Texas stod och såg på mig från den andra hagen så fick gå
över sen och mysa med han och marre.

Hästarna som står i stallet
  
Mercy              Lane                           Liostra

  
Texas              Marre               Buffy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0