Otur!!!

Fick flipp på datron när man kom hem, den stannade upp och jag kunde
inte göra ett dug kunde varken byta sida, flytta musen eller få upp sidhanterar
(eller vad det nu heter). Vilket sluta med att jag fick stänga av datorn och när
jag startar den igen så visar det att de har operativ system fel vilket slutar med
att jag får ominstallera hela datorn och bilderna från Billdal hann jag inte säkerhets
kopiera så har nu inte kvar en ända bild fårn Billdal RK.

Så vart med det, lagom sur över det hela. Inte det roligaste man får sätta igång
med när man är både trött och vill kunna koppla av.

Så ja, nu blir det att installera en massa saker som jag behöver samt att lägga
in bilder som jag koperade upp för ett tag sedan på CD. men kunde som sagt inte
rädda bilderna från Billdal.

Så det blir en stor DISS fär operativ fel.

Kommentarer
Postat av: Hera

Tråkigt att höra :(Men har du inte kvar bilderna på kameran eller tog du bort dem efter att du laddade över dem?? :)

2011-03-21 @ 11:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0