Rensning

då har man på börjat rensningen åt pappa i hans rum, vilket är ett steg närmare
till att jag kan börja min flytt in här. Fast först av allt är att få ut allting, ta väck tapeter,
spackla där det behövs och sedan blir det att måla. Ska under nästa vecka börja
kolla på färg som jag ska ha i rummet. Där efter bär det av med målningen.

Nyligen fått i mig lite potatis och purjolök soppa som man har till lagat, tacka min mor
för att man fick purjolöken till detta i söndags :)

Ikväll blir det att spana på Idol inne i pappas rum, ska passa på och sova i hans säng
då jag själv har lagt märke till att min egna är urdålig, får onte i ryggen av den efter 
varje natt. Har ej det under dagarna så ska nu utesluta om det verkligen är så som jag 
misstänker. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0