Tammuz & Romanza

Detta är två hästar om jag var häst skötare åt ett tag under helgerna
när jag var hos pappa. Isabelle Soderholm ägde dessa två hästar då
och fick då lära mig en massa matnyttigheter inom ridningen. Ver även
då jag fick märka hur stog hästarnas steg är jämnförst med ponnysar.

Följde med Tammuz ut på tävlingar, träningar. Mycket intressant och det
var då jag lärde mig hur det går till på tävlingarna från ryttarens sida vilket
gjorde att jag visste en hel del innan jag själv började åka ut och tävla
på ponny.

Romanza, myste jag väldigt mycket med. Kunde stå i timmar och borsta
henne. Jag var så föräslakd i henne, Svart med vit stjärn i pannan,
två halvstrumpor. Så fin tyckte jag hon var då.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kan det möjligtvis vara den Tammuz jag äger? f-97? :)

Svar: ja
Klara

2013-11-14 @ 16:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0