Bilens nya fossingar är hämtade

Då har man varit en sväng om i Svenljunga, var och hämtade mina nya
fälgar som bilen ska ha till vinterdäcken sedan fram över. Börjar ju som
sagt dra sig mot dom tiderna. Så nu är fälgarna i garaget, får bege mig
till en däckvärksta och fixa på själva vinterdäcken på dem med innan de
jag kan byta ut sommar fossingarna till vinter fossingar.

För övrigt blev det vilodag för Olle, tog stallet i lugn och ro med musik som
strömmade ut i stallgången från spotify så kunde man inte låta bli att
sjunga med i låtarna. Runt halv två tiden hämtade jag in Lane och Olle,
de fick komma in en stund. Lane skulle få behandling av Daniel Kleen
och Olle fick komma med in för sällskapet, passade även på och borstade
hela lortgrisen Olle.
Fattar det inte varända gång man tar in honom från hagen så har han
gjord en fin ler inpackning i pannligg och man samt gnuggat in halsen
rejält med. Jaja hästar är ju trots allt hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0