Kkkkkkaaaaallllltttt

God morgon, burrr vad kallt det var i huset när man vaknade. Så fort jag drog av mig täcket så svepte jag det runt mig fort som attan för kallt var det. Efter en stund bet ja ihop och tog mig upp och drog snabbt på mig varma kläder och gick ut i vardags rummet. Efter att ha slängt lite blickar runt om i huset så såg man att altan dörren har stått öppen under natten, vilket förklarar kylan i hela huset. Någon (misstänker pappa) hade inte stängt altan dörren efter sig igår kväll/natt. Har nu om inte annat suttit och myst under en filt medan frukosten blev uppäten, läst svensk ridsport på nätet och donat lite med bilderna som togs i Frankrike. Snart blir det dags att dra till stallet och på börja dagen där innan man ska iväg och jobba ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0