Sadel köp

Under två dagar nu så har jag ridit i en Dominus (minns ej stavningen),
som ligger bra på Lady samt att jag får en mycket bra grundsits i och
jag gillar den med. Lollo som lånar den av en som ska sälja den och idag
fick jag et underbart besked på vilket pris hon ska ha för den.

Kan säga så här, jag blir sadelägare för första gången, underbart skönt
att ha en sadel som går att både hoppa och dressyra i.

Ladys egna dressyr sadel har börjat bli trång för henne då hon har börjat
muskla upp sig vilket gör att det hämmar ridningen, provade denna sadeln
och man känner att hon rör sig bättre samt att ligger jätte trevligt på henne
med. Så ja, sadelägare för första gången.

Kommentarer
Postat av: sofia

Sv; aa okejj, aa du får jätte gärna gästblogga hos mej om du vill :)



kram

2011-10-02 @ 18:57:59
URL: http://teamrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0