hon lastade sig själv, nästan!

Idag gjorde damen ett mycket stort framsteg tyvärr fick jag inte se det hela
själv då man fick köra till GBG och hjälpa min far att starta bilen.
Men på vägen tillbaka ringde jag upp Bx och kollade hur det hade gått vilket
fick ett positivt och glädjande besked av det hela.

Det var lastträning idag så jag fick vara med lite början och då gick hon fint
upp på lemmen. Ca 10 mituter efter att jag hade åkt så gick hon själv in
i transporten och Bx stog och höll repändan på lemmen. Vilket är helt underbart
att höra, hon är allt duktig min stora dam. Sedan vad et lite andra tendenser
som Bx jobbade med, men med mera träning där så tror jag allt man ska
kunna komma åt henne ännu mera.

Stort glädjande besked, jublar inombords av lyca för att det gick så bra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0