Plutos Alva

Oj, oj vilket häst jag har ridigt idag, inte den sämsta inte. 18 årigt Lipizaner/Oldenburgare
sto som verkligen kan sina saker. Det var verkligen mat nyttigt för mig att rida detta
stoet, för snacka om att jag var över lycklig efter det hela. Ville inte sitta av direkt
men kännde att om jag skulle fortsätta så skulle jag inte få nog över huvudtaget.

Kan säga så här jag har aldrig gjort såna fina och bra galoppombyten innan som jag
gjorde med henne. Kan ha gjort något enstaka misslyckade men dessa var verkligen
bra. Baahhhhh, skit underbar känsla av hur det ska gå till och allt där till.

Lollo satt upp och red henne där efter så passade på att hämta kameran och fotade
dessa två lite med.



Kommentarer
Postat av: Louise

Hej Gumman !

Alvis är lipizaner/ Oldenburgare ;) see you tomorrow !

Kramis

2011-09-16 @ 01:43:32
URL: http://www.westcoastshowjumpers.se
Postat av: Louise

Hej Gumman !

Alvis är lipizaner/ Oldenburgare ;) see you tomorrow !

Kramis

2011-09-16 @ 01:43:53
URL: http://www.westcoastshowjumpers.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0