Varför hon gör som hon gör

Låg och funderade på hur Lady beter sig innan hon sätter igång med
att ställa sig på bakbenen. När det sker så stannar hon alltid upp
och låtsas bli "rädd" för någonting som hon redan vet inte är farligt,
men ska göra det starkar bara för att få ha kul, vilket jag trot att det
utgår ifrån.

Varje gång detta sker så ställer hon sig och snurrar åt vänster så
då kommer en fråga varför just åt vänster håll. Hennes svaga sida är
höger men hur kommer det sig att när hon håller på som hon gör så
gör hon det hela medan hon snurrar åt vänster. hmm en stor fråga
där med som sagt.

Visstdet har ännu inte gått så lång tid sedan jag hämtar henne men
jag får ändå känslan av att jag har haft henne betydligt längre än 3 veckor,
det är något jag får känslan av att jag ska få fram från henne men kan
inte begrunda på vad det kan vara över huvudtaget.
Men är det något jag vet jag kan göra är att få reda på varför jag har
denna känslan och den dagen jag och hon lossar upp med det som sker
kommer jag att veta varför, få fram svarat till varför hon gör som hon
gör visst är det mycket med att testa mig som ryttare men det är något mera
bakom det hela med.

Har som sagt något att begrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0