PÅSK LOV

Då var påsk lovet påbörjat. Det var allt ett bra tag sedan det var lov
för min del, men nu är det igen. Fast kommer nog allt att inte kunna
koppla av ifrån atta neuroner, synapser, ADP, ATP, forfat, kalcium,
kalium, Natrium med mera som man har arbetat med de senaste två
veckorna.

Ska se nu om jag kan fixa klart det två sista uppgifterna på en
instuderings fråga så att det blir något lättare att plugga in det inför tentan
sedan längre fram mot maj månad.

I morgon blir det för övrigt arbete mellan 07.00-15.00, där efter vara
i stallet och ha hand om Muskot.
Lördag och söndag blir det arbete mellan 16.00-22.00.
Måndag åker jag ner till min moster och sover hos henne inför en heldag på
tisdagen som är i Halmstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0