Det går bra nu.

Tidigt i morse bar det av ner till Halmstad för en omtenta inom psykologin,
nu blir det den sega inväntan på att resultatet ska komma. Vill ju absolut sätta
den nu ochinte behöva göra om den en 4:e gång, vågar inte känna efter hur
det kändes denna gången då jag aldrig vet hur läraren riktigt rättar.
 
Det bäst var allt att resultat från tentan jag gjorde förra fredagen redan är
rättat och är godkänd i den, vilket menas att termin 4 here I come.
Gäller bara att jag fixar Human Biomedicin II till våren så att jag kan komma
ut på prektiken som är nästa höst.
 
I går var det en bra dag med, var på skolan där det var HLR utbildning.
Var skönt att få repeterar det som jag jag lärde mig senast för 3 år sedan, med
hjälp av instruktörerna på jobbet fick jag all info muntligt, alltid bra att göra
det praktiskt med.
 
Nu blir det en lugn kväll framför teven. I morgon blir det åter arbete igen, en
massa pluggande på egen hand då jag den 7 Januari ska tillbaka för ett seminarie
på skolan. Lagom kul att fira sin 22-års dag med ett seminarie. Så kan det vara
bara att bita ihop och göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0