Gott Nytt År

Mitt ända nyårs löfte är att jag ska må så bra som jag bara kan för varje dag,
varför ha något mer än det? Det räcker kanon att sikta mot varje dag att göra
något som man mår bra utav av.
 
För tillfället sitter jag och myser med katten min och skriver lite på skolarbeten,
fixar meden en header åt två fina tjejer som paus i mellan. Det underbaraste är att
jag fixade klart en skol uppgift i morse, det var den skönlitterära boken som jag har
skrivit om innan, den är färdigläst och har skrivit lite faktaom boken samt hur jag
analyserar den för mig och hur den kan utveckla min delinom den sjuksköterska
jag kommer att bli en dag.
 
Jag önskar nu er Alla etort riktigt GOTT NYTT ÅR. Kommer sända många härliga
tankar till alla mina vänner och familj när tolvslaget kommer.
Ska uppleva tolvslaget för första gången med att jobba, så ikväll/natt blir det att
ha kul och trevligt med kollegorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0