Lunch och fika med olika folk.

Har varit iväg i stort sätt hela dagen, var inne i Mölndal för en lunch bit med
en kille som jag har pratat mig under en månads tid. Trevligt att träffa
nytt folk ibland. För övrigt åkte jag tillbaka till Kungsbacka för att fika med två
vänner vilket blev en lång fika på nästan tre timmar. Vilket vi behövde då vi
tre inte har setts tillsammans på över ett år. Mycket att diskutera.
 
För övrigt har jag fått ny motivation och börja skriva på arbetet som ska vara
klart den 20 januari så ska under morgondagen säta igång med den. Har kommit
på ett ämna att skriva om som jag tror kommer öka förstårelser över vissa ting
inom vården.
 
För övrigt blir det tvätt, lite lättare städning och tv tittande ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0